eokul sonuçlar

6 Nisan 2009 Pazartesi

DYNET İngilizce dil eğitimi projes

KAHRAMANMARAŞ (İHA) - Milli Eğitim Bakanlığı'nın 2008-2009 Eğitim-Öğretim yılında uygulamaya koyduğu DYNET İngilizce Eğitim Projesinde, Şubat ayı verilerine göre Kahramanmaraş 8. sırada yer aldı.

MEB'in, SANKO Holding ile yaptığı sponsorluk protokolü ile uygulamaya konulan proje ile öğrencilerin, ilköğretim çağında İngilizce'yi öğrenmesi amaçlanıyor. Proje ile öğrencilerin, bilgisayar ortamında eğlenerek İngilizce öğrenmesi hedeflenirken, okullarında ise bilişim teknolojileri sınıflarında, evlerinde de kişisel bilgisayarlarında görsel ve işitsel olarak İngilizce dersi almaları sağlanıyor.

İlköğretim 4 ve 8. sınıflarda eğitim gören öğrencilerin birer e-mail adresi açmasıyla başlayan program çerçevesinde öğrencilere, internet ortamında ders veriliyor ve ünite sonunda sınava tabi tutuluyor. Ayrıca öğretmenler de tüm öğrencilerini yine internet üzerinden takip ederek dil eğitimindeki gelişimlerini takip ediyorlar.
Kahramanmaraş İl Milli Eğitim Müdürü Sebahattin Akgül, DYNET İngilizce Dil Eğitim Sistemi`nde verilen eğitimin, gramer ağırlıklı olmasından ziyade, okuma, yazma, dinleme ve konuşma temelli olduğunu, amaçlarının öğrencilerin pratik yapma imkanlarını daha da yükseltmek olduğunu söyledi.

Çalışmaların Türkiye genelinde devam ettiğini kaydeden Akgül, Kahramanmaraş'ın ise Şubat ayı verilerine göre 8. sırada olduğunu kaydetti.
Hedeflerinin ilk üçe girmek olduğunu belirten Akgül, "DYNET İngilizce Eğitim Sistem uygulamaları, projeyi uygulanan okul sayısı, toplam okul sayısı, uygulama yüzdesi ve girilen sınıf sayısı baz alındığında Kahramanmaraş Türkiye genelinde 8. sırada yer alıyor. Bu küçümsenmeyecek bir başarıdır. Çalışmalarımızı ilk üçe girmek düşüncesiyle yoğunlaştırdık, önümüzdeki günlerde daha iyi bir yere geleceğimize inanıyorum. Bu başarıda payı olan bölge sorumlusu eğitimci arkadaşlarıma da teşekkür ediyorum" diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Etiketler