eokul sonuçlar

6 Nisan 2009 Pazartesi

DynEd İNGİLİZCE DİL EĞİTİMİ SİSTEMİ PROJESİ UYGULAMA EKİBİ

1. DynEd Merkez Yürütme Ekibi

Başkan:
İlköğretim Genel Müdürü-İbrahim ER

Eğitimden Sorumlu Başkan Yardımcısı:
İlköğretim Genel Müdür Yardımcısı-
Aziz ERSOY

Teknik İşlerden Sorumlu Başkan Yardımcısı:
Eğitim Teknolojileri Genel Müdür Yardımcısı-Mehmet ALTINSOY

2. DynEd Merkez Destek Ekibi:



DynEd İngilizce Merkez Destek Ekibi:
Daire Başkanı-Mehmet GÜRBÜZ
Şube Müdürü-Cengiz ÇUKADAR
Öğretmen-Melih KOÇAKOĞLU
Öğretmen-Elif BAKAR

DynEd Bilgisayar Merkez Destek Ekibi:
Daire Başkanı-Dr. Turan ŞİŞMAN
Şube Müdürü-Dr. İbrahim UZKURT
Öğretmen-İlkay KARAKOÇ



4. DynEd Bilgisayar Bölge Koordinatörleri:

İllerde görevli mebbis sorumlusu

5. DynEd İngilizce Okul Sorumluları:

İl Millî Eğitim Müdürlüklerince, uygulama yapılacak ilköğretim okullarından belirlenecek İngilizce/sınıf öğretmenleri

6. DynEd Bilgisayar Okul Sorumluları:

İl Millî Eğitim Müdürlüklerince, uygulama yapılacak ilköğretim okullarından belirlenecek bilgisayar öğretmenleri

7. DynEd İngilizce Sınıf Temsilcileri:

Resmî ilköğretim okullarında görevli 4 ve 5�inci sınıf öğretmenleri ve/veya İngilizce branş öğretmenleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Etiketler